Klacht Simpel: Na verwerking van mijn betaling bijna een week geleden nog steeds niet kunnen bellen door zogenaamde vertraging!

JN

Door omstandigheden heb ik een factuur van simpel te laat betaald maar nog voordat ik werd afgesloten.ik heb een betaalbewijs naar simpel gemaild en gebeld met de mededeling dat ik betaald heb en of het betaalbewijs goed ontvangen is.antwoord was ja.De week erop ben ik toch afgesloten ondanks ze zwart op wit mijn betaling kunnen zien.kan gebeuren denk ik dan.inmiddels is de betaling al verwerkt in het systeem en volgens een medewerker is de blokkade eraf.WAAROM KAN IK DAN NOG NIET BELLEN?ik krijg het advies om mijn telefoon uit en aan te zetten en dat een paar keer per dag.na een aantal dagen dat geprobeerd te hebben zonder succes.Na een aantal telefoontjes en mails verder kan ik nog steeds niet bellen.ik heb het gevoel dat ik afgescheept word en wil gewoon weer gebruik maken van mijn telefoon waar ik voor betaald heb.

Simpel
    Beste klant,Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen ontvang ik graag het betreffende mobiele nummer en klantnummer of adresgegevens. Ik kom dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een oplossing.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    JN
    ik heb de gegevens ingevoerd in het prive veld als het goed is moet je dat kunnen zien
    Simpel
    Beste klant,In het privé veld staan helaas geen gegevens vermeld die ik kan zien. U kunt de gegevens indien gewenst ook mailen naar anna@simpel.nl
    Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    JN
    Ik heb je vrijdag een mail gestuurd met mijn gegevens en ik wacht nog op antwoord.Ik hoop dat dit vandaag of morgen opgelost kan worden anders zeg ik echt wel mijn abonnement af.Dit vind ik echt niet kunnen.
    Simpel
    Beste mevrouw Nunoo,Mijn collega heeft een aantal aanpassingen op het netwerk gedaan, en u een terugbel verzoek gemaild om te controleren of u weer kunt bellen. Ik hoor graag of uw klacht is opgelost.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Simpel?