Klacht Simpel: Niet klantvriendelijk , onterecht hoge kosten in rekening brengen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293635
Gebruiker
Vanne
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik had een abonnement beëindigd, welke is door gelopen . Ik had 2 fakturen hierdoor gestorneerd. Meerdere malen met Simpel gebeld, onbeschoft te woord gestaan. Uiteindelijk met een medewerkster overeengekomen dat ik alsnog de fakturen zou voldoen dat het dan afgehandeld zou zijn zonder dat er nog iets achterweg zou komen. Per direct de betaling gedaan. Dag later krijg ik faktuur voor 30 euro aan incassokosten . Wederom met Simpel gebeld , vrouw was kort en krachtig ik moet betalen . Zeer slechte service en klantenservice.

Gewenste oplossing

Dat ze de incassokosten gaan afboeken
Geboden oplossing
Klacht niet opgelost. 1x reactie ontvangen en geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Vanne
    Datum
    Beste Astrid,

    Dankjewel voor je antwoord en hopelijk het mee denken hiervan. Het betreurt mij dan ook dat het mee denken pas in kan gaan als ik het indien bij klachtenkompas.
    Het telefoon nummer waar het omgaat is: 06-45848183 faktuurnummer F180941184.

    Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd ,

    Vanessa van Guldener

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen