Klacht Simpel: niet kunnen bellen in het buitenland met mijn mobielabonement van Simpel

Klachtnummer
# 296626
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kan al ruim 2 jaar niet bellen in het buitenland met mijn 06 abonnement van Simpel.kan wel gebeld worden.
mail gestuurd via hun side ,geen antwoord .
gebeld met simpel :zeggen dat ik de volgende keer als het weer niet kan bellen in buitenland de tijd, datum en lokatie en melding binnen 24 uur moet doorgeven aan simpel per telefoon of per mail.
dan kunnen ze er na kijken wat de oorzaak is?

waarom niet gewoon een nieuwe simkaart toesturen.

vind dit echt nergens op slaan!!!!!!!

met vriendelijke groet Hartog

De oplossing

waarom niet gewoon een nieuwe simkaart toesturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Datum
    Nu kan het in eens wel een nieuwe simkaart toesturen , als het via klachtenkompas gaat.
    Ik hoop dat jullie het naar mn nieuwe adres hebben gestuurd.
    Ruim 2 jaar heb ik niet kunnen bellen in het buitenland.
    Meerdere keren kan ik geen nieuwe simkaart krijgen.
    Jullie worden bedankt.