Klacht Simpel: Niet kunnen bellen/smsen Simpel

Jules

Ik ben nu bijna 1,5 jaar Simpel abonnee en betaal altijd netjes op tijd ,maar kan sinds vorige week maandag (23/09/2013) ineens niet meer bellen en sinds gister ook niet meer sms-en. Mijn Simpel login werkt ook niet meer (melding: "er is een fout op deze pagina opgetreden") en wachtrij bij bellen minmaal 20min.
Dit is al de zoveelste keer (5e keer dit jaar!) dat Simpel dit doet en is in mijn optiek gelijk aan contractbreuk. Wel of geen overmacht; zo'n 4x per jaar voor 1-3 weken je klanten die altijd netjes op tijd betalen niet in staat stellen om van hun abbonement gebruik te maken... Klinkt mij in de oren als contractbreuk, maar omdat het "toevallig" aan een storing ligt mag het allemaal. Schandalig dat er geen wetgeving is die dit soort situaties hard beboet en zodoende aandringt tot verbetering! !
KLANT 272362

Verklaring voor het niet kunnen bellen. Smsen is waars te verklaren door overschrijding maandelijke limiet (100sms).
Als het een storing was als verklaring dan verwacht ik compensatie voor de periode dat ik niet heb kunnen bellen wanneer het probleem is opgelost. Dus vanaf 23/9/2013 - datum dat probleem is opgelost

Simpel
    Beste klant,Wat vervelend dat u niet kunt bellen. Als uw simkaart geblokkeerd is vanwege het belplafond of gebruikslimiet wordt u daarvan per email geïnformeerd. Wanneer dit niet het geval is wil ik u adviseren om het toestel even helemaal uit te schakelen en weer aan te zetten.
    Mocht dit niet werken hoor ik het graag, dan ga ik met spoed op zoek naar een andere oplossing.Met vriendelijke groet,Simpel klantenservice

Ook een klacht indienen over Simpel?