Klacht Simpel: niet kunnen inloggen

Klachtnummer
# 181736
Gebruiker
a.m.vanravesteijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben al 4 weken bezig om in te loggen op mijn simpel. De codes die ik via mijn telefoon krijg werken niet . Gisteren een half uur gesproken met iemand van de klantenservice DUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en die zou mij een mail sturen met verdere stappen om in te loggen. Geen mail ontvangen wel een dreiging op mijn telefoon van mijn simpel dat er een deurwaarder of incasso bureau aan komt met de nodige extra kosten.!! Weet niet meer wat ik nog meer kan doen.

De oplossing

Als het mijn simpel niet lukt om mij te laten inloggen moet ik wel opzeggen en naar een ander bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties