Opgelost door Simpel: Niet menselijk maar gruwelijk Voor de iets zwakkere mensen

lesley

Mijn leeftijd is 24 jaar Ongeveer 4 jaar geleden Toen het Tussen mijn ex man en mij Minder liep wilde ik een mobiel abonnement Ik was Door toedoen van mijn Moeder Op mijn 18 Onderwind- gesteld Hierdoor heb ik 2 jaar geleden aan mijn bewindvoerder J Adriaanse ZSBB gevraagd Of Ik een Mobiel abonnement mocht afnemen dit mocht 1 mobiel Abonnement Mij geadviseerd dit Bij het bedrijf simpel af te sluiten .

Dit is mijn Grootste nachtmerrie geweest Mijn Nu ex man heeft de zelfde dag toen ik Bij hem logeerde een 2e abonnement afgesloten onder mijn naam .

Hiervan zei simpel dit 2e abonnement heb je zelf afgesloten Jou rekening nummer en naam zijn gebruikt. Mijn bewindvoerder Betaalde dit abonnement dus beide abonnementen en bedrijf simpel zei dit is Legaal gebeurt dus gewoon betalen.

Waarvan Ik 1 afkoopsom heb betaald van over de € 1000 eur

Ik heb nu in 2 a 3 jaar met zekerheid meer € 3000 euro of meer betaald. En maar 1 jaar Mogen bellen waarvan ik dacht goedkoop uit te zijn. dit maakt mij verdrietig mij.

simpel Noemt Mij een leugenaar en heeft mij in 8 maanden tijd niet geholpen.

Mijn wens is Om een redelijk bedrag terug te mogen krijgen zodat Ik toch nog wat spaargeld kan behouden ik ben erg verdrietig en Boos dat dit zo makkelijk kan Bij het bedrijf simpel mensen zou als Mij zouden beschermt moeten worden Tegen zulke Hoge kosten en overeenkomsten die Ik niet heb afgesloten.

Een bedrag van € 1500 euro, zou inhouden dat simpel € minstens € 1500 euro heeft verdient aan mij hierom zou ik het netjes vinden als er menselijk word gehandeld
en dat ik ieder geval alle kosten mag terugkrijgen Buitenom de 2 Klantnummers dit gaat om ongeveer € 1500 euro. ik was dakloos en zag geen afschriften ik stond onder bewind ik wist nergens van.

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

lesley
    Ik wil Vooral mevrouw Mw. Gerdien van Dijk
    Simpel klachtenservice bedanken deze mevrouw heeft gezorgd voor een menselijke Oplossing.

Ook een klacht indienen over Simpel?