Klacht Simpel: Niet nakomen verplichting tot bereikbaar zijn.
Details
Klacht
Vaak als ik gebeld word door mensen krijgen die te horen: Dit nummer is onbekend.Heel vervelend. Bij navraag moest ik de voicemail maar aanzetten, want dit was zo ingesteld en niet te veranderen, wat onzin is. Die wil ik niet meer gebruiken omdat ik vaak herhaalde meldingen kreeg van berichten voicemail die ik al beluisterd had. Kassa voor Simpel..
Simpel voldoet niet aan zijn verplichting bereikbaarheid te leveren per telefoon, waarvoor ik wel betaal en een contract ben aangegaan. Te vaak ben ik niet bereikbaar voor mijn werk.
Ik ben niet onbekend, ik ben klant van hun. Dit is onwaar en niet correcte handelswijze.
Kan dit juridisch gezien zomaar?
Vriendelijke groet,
Gerrie van Veen.
Gewenste oplossing
Verbetering bereikbaarheid en geen onbekendheid en correcte behandeling .De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.