Klacht Simpel: Niet nakomen verplichting tot bereikbaar zijn.

consuve

Vaak als ik gebeld word door mensen krijgen die te horen: Dit nummer is onbekend.
Heel vervelend. Bij navraag moest ik de voicemail maar aanzetten, want dit was zo ingesteld en niet te veranderen, wat onzin is. Die wil ik niet meer gebruiken omdat ik vaak herhaalde meldingen kreeg van berichten voicemail die ik al beluisterd had. Kassa voor Simpel..
Simpel voldoet niet aan zijn verplichting bereikbaarheid te leveren per telefoon, waarvoor ik wel betaal en een contract ben aangegaan. Te vaak ben ik niet bereikbaar voor mijn werk.
Ik ben niet onbekend, ik ben klant van hun. Dit is onwaar en niet correcte handelswijze.
Kan dit juridisch gezien zomaar?

Vriendelijke groet,
Gerrie van Veen.

Verbetering bereikbaarheid en geen onbekendheid en correcte behandeling .

Simpel
    Beste klant,De melding dat uw telefoonnummer niet bekend is, heeft te maken met de voicemail.
    Wanneer de voicemail in het systeem uitgeschakeld staat en u neemt uw telefoon niet op, is de melding dat uw telefoonnummer niet bekend is. Helaas kunnen wij deze melding niet wijzigen.
    Deze melding verdwijnt als u de voicemail inschakelt, maar via de instellingen de voicemail op afwezig zet. Zo is het voor de beller niet mogelijk een bericht achter te laten, maar de melding zal gewijzigd zijn in 'De persoon die je probeert te bellen is niet bereikbaar, er kan geen bericht worden ingesproken'. Op deze manier staat de voicemail in het systeem ingeschakeld, maar kunnen er geen berichten worden achtergelaten.
    Ik hoop uw vraag hiermee te hebben beantwoord.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?