Klacht Simpel: Niet terugbetalen van abonnementgeld na annulering wegens een 6 wekende durende computerstoring.

Guus257

Op 3 januari sloot ik een abonnement af bij simpel. Op 5 januari heb ik dat geannuleerd. Ik heb hier ook een email van gehad. Echter, ik had ook al 30 euro betaald. Deze zou ik binnen 14 dagen terug krijgen. Op 28 had ik het nog niet terug dus heb ik weer gebeld. Het antwoord luidde: het is gebleken dat wij een computerstoring hebben. wij gaan het oplossen. Op 2 februari weer gebeld. Weer het zelfde antwoord van hun, die computerstoring. Op 7 februari weer gebeld. En wat denkt u, weer hetzelfde antwoord.
Naar mijn inziens riekt dit sterk naar oplichting en fraude. Ik zal dus vanaf maart 2 abonnement hebben daar. Hebben meer mensen dit mee gemaakt bij dit malafide bedrijf?

terugbetaling van het geld vermeerderd met de rente en een welgemeend excuus.

Guus257
    Inmiddels weer een week verder... nog steeds geen actie van dat godvergeten KUT bedrijf!
    Guus257
    Ach en snel zijn ze niet

Ook een klacht indienen over Simpel?