Klacht Simpel: niet terugebeld worden zoals beloofd na 4 dagen

arjen de haan

Heb vorige week een mail gestuurd naar Simpel op hun digitale contactformulier.
Als het antwoord op je vraag niet voldoende was zou ik binnen 4 dagen teruggebeld worden of gemaild.
Gemaild word ik niet, net als het teruggebeld worden, wat me nu al inmiddels vanaf
juli 3 keer is overkomen, terwijl dit wel beloofd word.(en mijn mobiel heb ik steeds in de buurt gehad)
Ik geef mijn mobiel nummer ook op, omdat het voor mij te duur is om telkens hun 0900 klantenservicenummer te bellen en zo eindeloos in de wacht te staan.
Door hun is mijn augustusrekening iets van 55 euro, terwijl ik van een bijstanduitkering leef en het geld beter kan gebruiken.
Deze voor mij hoge rekening komt doordat Simpel juli en augustus onbereikbaar was.
Ik kon in deze periode niet op mijn inlogsite om zo mijn facturen in te zien.
Ik wilde persoonlijk iemand spreken maar kreeg niemand aan de lijn(en maar wachten he,met zo'n duur 0900 nummer),of ik werd verzocht het later nogmaals te proberen wegens drukte.
En dat later nogmaals terugbellen hielp niets, ja het koste mij alleen maar geld!
Ik wilde eerst nog even reageren op Anna van Dijk,medewerkster van Simpel.
Zij heeft mij een mail gestuurd zie ik via een mail van Klachtenkompas(consumentenbond).
Ik weet niet hoe ik moet reageren op haar mail, dus doe ik het via deze weg.
Ik heb uw mail ontvangen, en ja het meeste is nu opgelost.
Ik krijg voor de maand september 100 belminuten gratis, en gelukkig is de inlogsite van Simpel weer bereikbaar. Ik heb een nieuw wachtwoord(nu wel ineens) aanweten te maken zodat ik weer mijn persoonlijke gegevens en facturen kan inzien.
Ik las wel dat ik zo'n 55 euro te betalen heb voor de periode 17-08 t/m 17-09 2012.
Dit kan niet kloppen want de maand september krijg ik 100 belminuten gratis(deze sms hebben jullie zelf naar mij verstuurd, wegens een storing die vrijdag).
Ik heb september niet veel gebeld, en mijn belbundel van 7.50 + die 100 belminuten erbij zijn nog lang niet bereikt.
Augustus wel, maar dat komt mede dankzij jullie Simpel.
Ik wil nooit meer van die hoge rekeningen, want dit brengt mij in de problemen zo.
Maar ja, als Simpel niet reageerd op mails en brieven, dan ga je bellen he?
En voor niets natuurlijk, want de klantenservice(die duur is) krijg je niet te spreken!
En met mijn vragen moest ik echt even iemand persoonlijk aan de lijn hebben.
Ik zou dus graag mijn rekening van augustus dit jaar willen weten, en per wanneer ik deze ontvang.
Arjen de Haan
klantnr:0204047
Het Kanaal 64
9401 Cc, Assen
mobiel:06-28427559
Waarom doen jullie niet mee aan Klachtenkompas oplossingen.
Dit maakt Simpel alleen maar onbetrouwbaarder.

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Simpel?