Klacht Simpel: Nieuw abonnement - maar kan niet bellen

Anoniem

Ik heb een nieuw abonnement (met nummerbehoud) afgesloten dat op 7-8-2012 ingaat volgens de site. Het nummer is geporteerd volgens de site van Simpel, maar ik kan NIET bellen. De klantenservice erkent dat er iets mis gegaan is, maar kan niet aangeven wanneer dit probleem verholpen wordt. Ik lees op het forum van www.bellen.com dat er een grote groep klanten is die, al lange tijd, met hetzelfde probleem zit en dat maakt mij niet gerust. Ik wil graag dat Simpel binnen een week oplost, dan wel aangeeft wanneer dit probleem wordt opgelost. Mijn klantnummer is 325658, mijn mobiele nummer is 06-26841716.

Simpel
    Beste meneer Dam,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Graag hoor ik of u inmiddels weer naar behoren van alle diensten gebruik kunt maken, of dat ik u nog ergens mee van dienst kan zijn.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel
    Anoniem
    De klacht op zich is afgehandeld en we kunnen zonder problemen bellen. We vinden echter de klantenservice echt beneden niveau. En we vinden het te veel gedoe om de factuur nog aan te laten passen. Eerst gebeld, toen gemaild en dan krijg je het antwoord dat je een brief moet sturen. Hoe hou je mensen bezig .... Het ging uiteindelijk maar om een klein bedrag dus we laten het maar.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Simpel?