Klacht Simpel: Nog steeds geen antwoord!!

Wenn

Na de rekening te hebbem betaald bleef er nog een bedrag over dat hun voorschot noemen. Na dit over te hebben gemaakt bleek er nog een bedrag van €-1,94 open te staan. Dit staat op mijn persoonlijke simpel pagina..ik kreeg uiteraard een foutmelding nadat ik dit wilde overmaken..het is een min bedrag!
Na over en weer mailen, telefonisch zijn ze niet te bereiken, kreeg ik steeds hetzelfde antwoord dat ik de voorschot moet betalen!!
Ik ben nu een week verder, heb mijn verplichting tot betalen gedaan maar krojg van hun geen respons als het komt op antwoorden op de fout in de persoonlijke pagina.
Al met al ben ik nog niet aangesloten..en krijg van hun ook geen antwoorden.

Zou graag zien dat mijn simkaart weer gedeblokkeerd word, de fout op mijn persoonlijke simpel pagina wordt opgelost. Verder Is het netjes om te te antwoorden op mailtjes!

Simpel
    Beste klant,Ik heb uw melding uitgezocht, en daaruit blijkt dat uw simkaart was geblokkeerd vanwege het bereiken van het Plafond. Omdat uw bundels per 1 oktober weer opnieuw zijn ingegaan is de simkaart automatisch weer gedeblokkeerd op deze datum.
    Ik hoop uw vraag hiermee te hebben beantwoord.Met vriendelijke groet,Simpel klantenservice

Ook een klacht indienen over Simpel?