Opgelost door Simpel: nog steeds geen internet/bellen/sms kunnen versturen

de graaf

Op dit moment hang ik al bijna veertig minuten in de wacht bij de klantenservice van simpel.nl. Twee dagen geleden is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Alles geprobeerd, alle adviezen opgevolgd die Simpel.nl me de afgelopen dagen heeft aangegeven. Heel internet afgestruind naar oplossingen, maar niks helpt. Al mijn vrije tijd heb ik tot nu toe besteed aan het voor elkaar krijgen van de instellingen voor mijn mobiel, zodat ik eindelijk mijn abonnement kan gebruiken. Tot nu toe nul op het rekest. De klantenservice kan me blijkbaar ook niet verder helpen. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen en mijn gemaakte kosten (27.50) terug krijgen? Ik voel me opgelicht.

Stop het contract maar en graag mijn geld terug, 27.50 in totaal.
Laat de telefoonkosten die ik de afgelopen dagen heb gemaakt dan maar zitten.

Simpel
    Beste mevrouw de Graaf,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat u uw abonnement nog niet kunt gebruiken.

Ik heb uw gegevens nagekeken en ik zie geen blokkades op het abonnement, wat betekend dat u gebruik zou moeten kunnen maken van uw abonnement.

Omdat dit niet het geval is, wil ik uw melding verder in behandeling nemen.
    Ik verzoek u daarom om uw melding en uw klantgegevens door te geven via vragen@simpel.nl.
    Zodra wij uw melding ontvangen hebben, kunnen wij deze in behandeling nemen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel
    de graaf
    Ik ben uiteindelijk via PB met Facebook voldoende geholpen. Dank daarvoor. Mijn probleem is gelukkig opgelost. Ik vind het nog steeds dat je per telefoon veel te lang in de wacht staat en te snel met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Blij dat het via FB allemaal wel kon.

de graaf

Ook een klacht indienen over Simpel?