Opgelost door Simpel: Onbereidheid om mee te werken aan onderzoek annoniem beller.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 315718
Gebruiker
GIY
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Via Facebook heb ik aangegeven dat mijn vrouw overlast heeft van annoniem beller. Uw medewerker gaf aan dat Simpel niks aan kan doen. Ik heb onderstaand website geraadpleegd. Daar staat sat de provider kan onderzoek doen en is verplicht medewerking te verlenen. Uw medewerker bleef bij het genoemd standpunt. Is de informatie op onderstaande site onjuist? Zoniet wil ik vernenen waarom Simpel weigert om onderzoek te doen.

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/vaste-telefonie/privacy/ongewenste-anonieme-telefoontjes

De oplossing

Onderzoek instellen naar onbekend beller om zijn gegevens te achterhalen en zijn nummer te blokkeren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GIY
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk is er een formulier naar ibs verstuurd een onderzoek in te stellen. Blijkbaar worden de hulpdesk medewerkers of niet gied geïnformeerd of geïnformeerd om de klanten onjuist te informeren om zo onderzoek te voorkomen. Uiteindelijk bleek de oorzaak toch een call center te zijn. Dit hebben we zelf ontdekt omdat om een klacht in te dienen moet je minstens 3 gesprekken aannemen en tijdstip noteren.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen