Opgelost door Simpel: Onbereidheid om mee te werken aan onderzoek annoniem beller.

sad Opgelost
GIY

Via Facebook heb ik aangegeven dat mijn vrouw overlast heeft van annoniem beller. Uw medewerker gaf aan dat Simpel niks aan kan doen. Ik heb onderstaand website geraadpleegd. Daar staat sat de provider kan onderzoek doen en is verplicht medewerking te verlenen. Uw medewerker bleef bij het genoemd standpunt. Is de informatie op onderstaande site onjuist? Zoniet wil ik vernenen waarom Simpel weigert om onderzoek te doen.

Onderzoek instellen naar onbekend beller om zijn gegevens te achterhalen en zijn nummer te blokkeren

GIY
Uiteindelijk is er een formulier naar ibs verstuurd een onderzoek in te stellen. Blijkbaar worden de hulpdesk medewerkers of niet gied geïnformeerd of geïnformeerd om de klanten onjuist te informeren om zo onderzoek te voorkomen. Uiteindelijk bleek de oorzaak toch een call center te zijn. Dit hebben we zelf ontdekt omdat om een klacht in te dienen moet je minstens 3 gesprekken aannemen en tijdstip noteren.

Ook een klacht indienen over Simpel?