Klacht Simpel: Oneerlijke behandeling vaste klanten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 272412
Gebruiker
Ta1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben een trouwe klant van Simpel.nl, heb al jaren een abonnement lopen zo ook mijn vrouw en kinderen. Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd simonly €7,50 1GB 250min wat op 1 september is ingegaan, maandelijks te wijzigen. Nog geen week later is dit abonnement in aanbieding en krijgt men een dubbele bundel voor hetzelfde geld, €7,50 2GB 500min. In een telefonisch gesprek en via Whatsapp (07-09-2017) met de klantenservice heb ik verzocht om mijn abonnement te wijzigen naar deze nieuwe bundel. Echter blijkt dit niet mogelijk te zijn, dit is alleen voor nieuwe klanten. Dus niet voor trouwe klanten die al jaren een abonnement hebben, zelfs het hele gezin. De optie om maandelijks te wijzigen is er wel maar deze bundel actie staat er niet bij. Erg jammer! dat men zo omgaat met trouwe klanten. Ik had graag gezien dat Simpel dit alsnog mogelijk maakt.
Alvast dank.

De oplossing

Dubbele bundel actie mogelijk maken voor bestaande (trouwe) klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ta1
    Datum
    Simpel reageert niet.
    Dat is een makkelijke manier om met lastige kwesties om te gaan. Jammer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ta1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heeft Simpel geen enkele moeite genomen mij te contacteren. Jammer!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen