Opgelost door Simpel: ongevraagd een nieuw telefoonnummer gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176916
Gebruiker
n.schlosmacher
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb Simpel gebeld met een vraag over mijn sim only abonnement en het overschrijden van de limiet. s Nachts kreeg ik een sms-je dat mijn verzoek was gehonoreerd en ik een nieuw nummer had! Volgende ochtend meteen gebeld dat ik dat niet wilde. Zou teruggebeld worden. Nee dus. Kreeg toen de mededeling dat ik mijn nummer niet terugkreeg waarna ik een klacht heb ingediend. Alle toezeggingen om terug te bellen, uit te zoeken met de hoogste prioriteit, zijn niet waargemaakt. Ik wil nog steeds mijn oude nummer terug.
-

De oplossing

oude tel.nr. terug

3 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Schlosmacher,

    Dit is natuurlijk een erg vervelende situatie.
    Ik zie dat mijn collega u hier gister een email over heeft gestuurd en dat het in behandeling is bij onze technische afdeling.
    Zodra hier meer over bekend is zullen wij direct contact met u opnemen.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Schlosmacher,

    Ik heb telefonisch contact met u gehad en wij hebben de situatie besproken.
    Uw oude mobiele nummer is inmiddels weer geactiveerd op uw simkaart.
    Wij zullen uw abonnementskosten, zoals telefonisch besproken, een half jaar lang vergoeden voor de geleden ongemakken.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Casper

    Simpel
  3. Auteur
    n.schlosmacher
    Datum
    Dank, erg blij met mijn oude nummer. Wil wel aangeven dat de communicatie en het nakomen van afspraken een stuk beter kan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
n.schlosmacher
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?