Klacht Simpel: Onterecht in rekening gebracht verbruik internet en geincasseerd

N.W.M. Noort

Ik heb op 1 november 2016 een nota (nr. F151822447) ad € 12,50 ontvangen en betaald voor onbeperkt bellen en 1000 Mb internet in de maand november. Op 1 december 2016 heb ik een nota (F152249170) ad € 16,12 ontvangen en via incasso betaald voor 415,73 Mb verbruik in november 2016, terwijl ik € 12,50 betaald heb voor 1000 Mb.
Ik heb daarover telefonisch en schriftelijk contact gehad met Simpel, doch men weigert dit te corrigeren.

Restitutie van € 16,12.

Simpel
    Beste N.W.M. van Noort,

Bedankt voor uw reactie.

U geeft aan dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan betreffende de factuur van november.

Op 15 december 2016 heeft Simpel u een e-mail gestuurd waarom uw factuur er éénmalig anders heeft uitgezien, ik verwijs u dan ook graag naar dit verzonden bericht.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen via het contactformulier op de website of op werkdagen van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 via het telefoonnummer:
    088 100 5757 (normaal tarief).

Remco

Simpel

N.W.M. Noort
Totaal geen correcte oplossing door Simpel. Schande. Bij uitbreiding van abonnement kan alles. Bij inkrimping blijkt hoe slecht de toelichtingen en oplossingen zijn.

Ook een klacht indienen over Simpel?