Klacht Simpel: Onterecht in rekening gebracht verbruik internet en geincasseerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250935
Gebruiker
N.W.M. Noort
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb op 1 november 2016 een nota (nr. F151822447) ad € 12,50 ontvangen en betaald voor onbeperkt bellen en 1000 Mb internet in de maand november. Op 1 december 2016 heb ik een nota (F152249170) ad € 16,12 ontvangen en via incasso betaald voor 415,73 Mb verbruik in november 2016, terwijl ik € 12,50 betaald heb voor 1000 Mb.
Ik heb daarover telefonisch en schriftelijk contact gehad met Simpel, doch men weigert dit te corrigeren.

De oplossing

Restitutie van € 16,12.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N.W.M. van Noort,

    Bedankt voor uw reactie.

    U geeft aan dat er wat onduidelijkheden zijn ontstaan betreffende de factuur van november.

    Op 15 december 2016 heeft Simpel u een e-mail gestuurd waarom uw factuur er éénmalig anders heeft uitgezien, ik verwijs u dan ook graag naar dit verzonden bericht.

    Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen via het contactformulier op de website of op werkdagen van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 via het telefoonnummer:
    088 100 5757 (normaal tarief).

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.W.M. Noort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen correcte oplossing door Simpel. Schande. Bij uitbreiding van abonnement kan alles. Bij inkrimping blijkt hoe slecht de toelichtingen en oplossingen zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen