Opgelost door Simpel: Onterechte incassokosten Simpel

content Opgelost
Johan

Per 5-11-2019 ben ik overgestapt van Simpel naar Vodafone. Het betreft een sim only abonnement met nummerbehoud. Toch werd op 1-11-2019 door Simpel nog €15,- in rekening gebracht, de abonnementskosten voor de volledige maand november. Dit klopt natuurlijk niet en ik heb de €15,- teruggeboekt en contact opgenomen met Simpel dat ik per 5-11-2019 geen abonnement meer bij hun heb en dat die €15,- onterecht in rekening is gebracht. Toen is door Simpel aangegeven dat dit inderdaad niet klopt en dat zij een correctie zouden toepassen en ik dit nog zou moeten voldoen en dat het daarmee klaar zou zijn. Vervolgens heb ik deze correctie factuur van €2,- ontvangen op 7-12-2019 en direct betaald met een betaallinkje in een e-mail. Nu stelt Simpel dat deze betaling volgens hun te laat, op 10-12-2019 door hun is ontvangen en dat ik dus over deze €2,- , €15,- incassokosten moet betalen. Vervolgens blijft Simpel bij mij proberen te incasseren terwijl volgens mij door mij altijd alles op tijd en netjes is betaald. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Dit probleem is uiteindelijk door Simpel zelf ontstaan.

Graag wil ik kwijtschelding van alle incassokosten en dat Simpel ophoudt met mij e-mails te sturen met rekeningen en stopt met dreigen met nog meer buitenproportionele kosten.

Johan

Ook een klacht indienen over Simpel?