Klacht Simpel: Onterechte internet kosten buitenland

Klachtnummer
# 281226
Gebruiker
Jhssimpel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vertoef veel in het buitenland. Voor het eerst zijn er internet kosten in het buitenland in rekening gebracht ( 2,02 MB / € 17,13, belachelijk tarief maar klopt wel ...) ondanks het feit dat mobiele data en roaming uit stond. Krijg allemaal vage antwoorden van simpel zoals het kan zijn dat dit bij bepaalde toestellen voorkomt ( mijn toestel is niet gewijzigd...) tot slechte internet verbinding waardoor er toch mb’s Worden gebruikt en als laatste dat het kan voorkomen na een update, welke wordt niet vermeld, waarschijnlijk bedoelen zij daarmee hun eigen systemen.....

De oplossing

Alle kosten buitenland retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen