Klacht Simpel: Onterechte kosten, OPLICHTING!

J.M. Maradiaga

Abonnement afgesloten bij Simpel. Vervolgens de eerste maand mijn data verbruikt, hierna is ook direct de mogelijkheid om data te gebruiken stop gezet. ik heb de rest van de maand mijn data niet meer aan gezet en gebruik gemaakt van enkel wi-fi. Vervolgens kreeg ik een rekening toegestuurd van €100!! De telefoniste van Simpel kon mij niet helpen, en vertelde me dat ik het bedrag simpelweg gewoon moet betalen. Ondanks dat ik alleen de data waar ik voor betaal heb gebruikt... Het is zeer jammer dat Simpel je onnodige rekeningen opstuurt en vervolgens geen enkele moeite doet om je te helpen. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf, en zal ook zeker zo snel mogelijk overstappen naar een ander bedrijf. Daarbij zal ik iedereen die twijfelt het zeer zeker afraden om een abonnement af te sluiten bij Simpel!

Gehele rekening van €100 terug storten, en het stopzetten van mijn abonnement. Ik voel me niet prettig bij Simpel, en zie aan de meerdere klachten op deze site dat ik ook zeker niet de enigste ben.

Ook een klacht indienen over Simpel?