Klacht Simpel: Onterechte vordering openstaande schuld via Lindorff

Klachtnummer
# 97526
Gebruiker
Bostituta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een brief gekregen van Lindorff BV dat zij opdracht hebben gekregen van Simpel om een achterstallig bedrag van 871.84 te vorderen.
1) Ik ben geen klant van Simpel, nooit geweest.
2) Ik heb elders ook geen achterstallige betalingen en zeker niet van 871.84
Hier is iets schromelijk mis gegaan met de administratie/communicatie van Simpel of fa. Lindorff probeert de goede naam van Simpel te bezoedelen met spookfacturen aan onschuldige mensen

De oplossing

Mijn "achterstallige betaling" moet uit het systeem verwijderd worden OF fa. Lindorff moet aangesproken worden op zijn praktijken. Indien dit niet gebeurt moet ik helaas overgaan tot het doen van aangifte wegens fraude.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen