Opgelost door Simpel: Op onduidelijke wijze al m'n MB's er door. Rekening van ruim €50-.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 339955
Gebruiker
Hilbert van der Zee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Fraude?

De oplossing

Contact gehad met medewerkers van simpel. Deze konden mij niet helpen ivm privacy wetgeving.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hilbert van der Zee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een tegemoetkoming van €45 aangezien ik eenmalig hoog buiten mijn bundel ben geweest. De optie van een eenmalig MB verdubbelaar twv €4.50 werd mij telefonisch aangeboden nadat ik mijn beklag had gedaan. Niet verwacht, maar een zeker gewaardeerde oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen