Opgelost door Simpel: Opgelicht door belsimpel over toestel garantie!!

Sherani2203

In oktober 2014 heb ik een abbonement aangeschaft bij belsimpel. Een iphone 6 heb ik bij mijn abbonement van Tele2 gehad. 3 weken geleden viel mijn mobiel spontaan uit en kon daarna niet meer aan. Ik ben meteen naar de apple store geweest en de medewerker heeft het bekeken (zonder iets te openen) en zei meteen dat de moederbord kapot is en dit onder de garantie van belsimpel valt. Na telefonisch dit gemeld te hebben bij belsimpel heb ik het toestel oogestuurd. Na meerdere malen gebeld te hebben en na 2 weken kreeg ik een reactie dat het toestel niet onder garantie valt omdat het door een derde is geopend. Dit baseren ze doordat er eem onorgineel product op zit. Ik heb nooit aan het toestel iets laten repareren en of vervangen. Tot het moment dat het uitviel heeft het goed gefunctioneerd. Voel me heel erg genaaid! Want ik weet 100% zeker dat dit niet klopt. Ook konden ze niks vertellen om wat voor onorginele product t gaat. Ik kreeg een prijsopgave van €580 om het te laten maken.

Ik wil graag dat de waarheid gesproken wordt. Het toestel valt zeker onder garantie en ik wil graag een gerepareerde mobiel terug. Ik betaal netjes mijn kosten en verwacht ook wederzijdse medewerking. Zoals ik al aangaf is er door mij nooit iets vervangen. Ik ben in bezwaar gegaan bij jullie en wil nu zsm een medewerking terug. Mijn garantie loopt tot 31 okt en wil niet dat dit bewust op een lange baan geschoven wordt. Ook heb ik gemaild naar jullie!

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Vvvb