Opgelost door Simpel: Opzeggen Abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13139
Gebruiker
Rene van Gils
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 26-02-2010 heb ik een contract afgesloten voor 24 maanden. Er is een opzegtermijn van 1 maand, dus heb ik op 29 jan 2012 opzegging gedaan via het contactformulier op de website (hiervan is bevestiging ontvangen). Vervolgens hoor ik niets meer. In de maand september wordt ineens €2,50 afgeschreven. Dit bedrag heb ik gestorneerd en direct (wederom via de website) aan de klantenservice op 28 sept. het verhaal gedaan. Ook hier hoor ik niets op. Uiteindelijk vandaag de klantenservice gebeld en krijg ik te horen dat geen enkele mail is aangekomen en de kosten gewoon tot 9 november worden doorberekend. Aan de hand van het belgedrag kan men echter duidelijk zien dat ik het nummer al 1 jaar niet meer gebruik. Ik ben het dan ook niet eens met deze gang van zaken.

De oplossing

Opzegging per 26 februari 2012 effectueren en geen aanvullende (onnodige) kosten in rekening brengen.

4 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer van Gils,Mijn excuses voor de verlate reactie en de gang van zaken. Ik ga ervoor zorgen dat uw klacht binnen 2 dagen in behandeling wordt genomen.
    Wij hebben een speciaal team klaar zitten om klachten zoals die van u met spoed op te lossen.
    Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Simpel
  2. Auteur
    Rene van Gils
    Datum
    Dank voor uw reactie. Ik wacht komende dagen uw reactie met belangstelling af.
  3. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer van Gils,Ik heb begrepen dat er contact met u is opgenomen en dat uw klacht wordt opgelost.
    Kunnen we onze correspondentie hier sluiten?Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht
  4. Auteur
    Rene van Gils
    Datum
    Simpel heeft het netjes en erg klantvriendelijk opgelost. Dank hiervoor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene van Gils
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen