Opgelost door Simpel: order bij Simpel annuleren werkt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252220
Gebruiker
Mieky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

22 december 2x order geplaatst bij Simpel voor abonnement met nummerbehoud. Meteen dezelfde dag kreeg ik mail dat nummerbehoud was geannuleerd. Ik heb beide orders 23 december opgezegd. Ik dacht als het nu al mis gaat laat maar zitten dan. Inmiddels ben ik 3 weken verder en is een van de orders nog steeds niet geannuleerd. De andere order is 28 december geannuleerd en 9 december nog een keer. Vreemde zaak. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Simpel door te bellen en pb achter te laten op hun fb. Het enige wat ik steeds als reactie krijg is dat de order die nog niet geannuleerd is in "de wacht" staat en dat de technische dienst hard aan het werk is om deze order te annuleren. En dat al 3 weken lang! Tevens heb ik mijn geld nog niet retour gekregen van de eerste geannuleerde order. Ik heb28 december mail gekregen dat eerste order geannuleerd was en nu blijkt volgens Simpel dat deze pas 9 januari is geannuleerd. Ik vraag me af of ze zelf nog snappen waar ze mee bezig zijn. Ik wil dat de order die ik heb geplaatst voor mijn zoon NU geannuleerd wordt maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Tevens wil ik zsm mijn geld terug! Ontzettend slechte communicatie daar bij Simpel.

De oplossing

NU de order van mijn zoon annuleren en NU mijn geld terugstorten. Lijkt me redelijk omdat ik er nu al 3 weken mee bezig ben

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mieky,

    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te lezen dat de annulering van het abonnement niet vlekkeloos is verlopen.

    Ik heb uw melding gecontroleerd en zie dat beide abonnementen momenteel zijn geannuleerd.
    Een van de betalingen die u heeft verricht is inmiddels op uw rekening teruggestort.
    De betaling voor het abonnement van uw zoon zal zo spoedig mogelijk op uw rekening worden teruggestort.

    Indien u verdere vragen heeft, adviseer ik u telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-1005757 (normaal tarief) of via het contactformulier op de website.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Simpel?