Klacht Simpel: reageren niet op mails / klachten

Klachtnummer
# 8169
Gebruiker
R. Sits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Getracht mijn abonnement aan te passen maar dat kan niet alleen verhogen maar niet verlagen. Krijg vreemde bedragen gefactureerd maar krijg geen uitleg of gespecificeerde nota.
Reageren helemaal niet op klachten. Mijn abonnement/contract geeft geen contractduur weer maar naar later blijkt is dat een contract voor 2 jaar? Kortom een rommeltje.

De oplossing

Aanpassen wensen klanten en verbeteren klantvriendelijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen