Klacht Simpel: scherm stuk ontvangen

Klachtnummer
# 458561
Gebruiker
shed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn telefoon komt met een kapot scherm aan. gemeld bij belsimpel
maar moet wel zelf voor de kosten opdraaien van de reparatie ik vind het belachelijk het was val schade. het bedrijf neemt dan ook niet de kosten voor hun rekening. ik heb moeite moeten doen om de telefoon bij elkaar te krijgen dan krijg je er ook extra kosten over heen voor reparatie. dit is toch raar

De oplossing

dat ze de kosten voor hun rekening nemen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen