Klacht Simpel: Simkaart heeft het nooit gedaan, precies 8 weken gewacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250378
Gebruiker
K.M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 OKTOBER een simkaart besteld en op 14 OKTOBER betaald de simkaart heb ik op 20 NOVEMBER ontvangen gewoon 5 weken later!! Nadat ik meer dan 10x gebeld had met Simpel. Niemand in dit bedrijf heeft het fatsoen om iets voor je uit te zoeken of om je terug te bellen.. (alleen monique van de klantenservice)

Vervolgens was de simkaart niet te activeren omdat er het een en ander al mis was gegaan.. ik heb simpel de tijd gegeven tot 9 december om dit op te lossen. Dit is toen niet gebeurt ik heb met Monique van de klantenservice (die de enige bij simpel is die fatsoen heeft) afgesproken als die het de 9e niet doet dat ik mijn abonnement ga opzeggen, zij heeft hier akkoord op gegeven met de toestemming van haar leidinggevende natuurlijk.

Nu heb ik mijn abonnement met heel veel moeite op 12 december opgezegd omdat de simkaart ten eerst 5 weken te laat is gekomen en daarna nog eens 3 weken gewacht Voor activatie.. simkaart heeft het nooit gedaan???

Ik raad iedereen af om een simkaart bij simpel te bestellen!

Nu ben ik bezig om mijn €30,- terug te krijgen even kijken of ze die teruggaan geven en natuurlijk hoe lang dat gaat duren

€10,- maandelijkse abo kosten en
€20,- administratiekosten

Ik heb nooit gebruik gemaakt van deze abonnement en ik wil natuurlijk zo snel mogelijk mijn geld terug..

Klantnummer: c890426694

Simpel referentienummer: A86884
ordernummer s610625682

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn €30,- terug en een iets van een compensatie voor alle tijd, moeite en energie die ik met wachten, doorverbonden worden en geduld heb gehad. Niet te vergeten ik heb mijn oude simkaart de afgelopen 2 maanden door moeten laten lopen omdat jullie simkaart het niet deed..

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste K.M.,

    Bedankt voor uw reactie.

    Uw melding is inmiddels via de website Klacht.nl in behandeling genomen en afgesloten.

    De complimenten zijn doorgegeven aan collega Monique.

    Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen via het contactformulier op de website of op werkdagen van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 via het telefoonnummer:
    088 100 5757 (normaal tarief).

    Met vriendelijke groet,

    Remco

    Simpel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.M.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit mailtje kreeg ik vanmiddag van Simpel. ''Beste K.M., Naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice berichten wij u het volgende. Wij hebben een bedrag van €20,- gecrediteerd, ter vergoeding van de administratiekosten voor uw abonnement bij Simpel. Een bedrag van €10,- is verrekend met uw abonnementskosten, de resterende €10,- wordt binnen 4 weken op uw rekening gestort. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Simpel Klantenservice'' Ja sorry hoor maar dit is niet de juiste oplossing. Ik heb jullie €30,- betaald en het klopt jullie hebben €20,- gecrediteerd omdat ik zoveel problemen had met mijn simkaart. Ik heb nooit gebruik gemaakt van de simkaart dus ik snap al helemaal niet waarom er €10,- abonnementskosten in rekening is gebracht?? en nu willen jullie €10,- terugsturen naar mij? Dat klopt toch niet? Naar mijn inzicht moet dit €30,- zijn?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen