Klacht Simpel: Simkaart niet ontvangen

# 194128
K.M.

Ik heb op 13-10-2016 een simkaart besteld en op 14-10-2016 heb ik hiervoor €30,- betaald.

Ik heb meerdere malen contact opgenomen met simpel en ik heb ook een bataabewijs gestuurd. Status van mijn bestelling staat nog steeds als niet betaald bij simpel..

Vandaag 7-11-2016 contact gehad met simpel waar de simkaaart blijft zij zeggen het ook niet te weten.. afdeling klantenservice zegt je kunt hem het beste opzeggen en dan weer een nieuwe simkaart aanvragen. Zodoende ben ik doorverbonden met de afdeling opzegging ik kreeg een "Wilfred van Sales " aan de lijn een hele bijdehandje medewerker die geen begrip had voor mijn situatie. Hij zegt dat die het abonnement niet kan opzeggen omdat de wettelijke termijn van 14 dagen al verstreken is. Dus ik vroeg hem wanneer krijg mijn simkaart dan? En hij zei " ja dat weet ik niet moet je bij de afdeling klantenservice zijn.. nu kan ik niet opzeggen en heb de simkaar niet??
Nu zijn we 3 weken verder en ik heb nog steeds geen simkaart???

Mijn simkaart zo snel mogelijk krijgen en een tegemoet koning voor al die tijd dat ik geen simkaart heb gehad..

Beste K.M.

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat u nog geen simkaart heeft ontvangen.

Wanneer de betaling verwerkt is, wordt de simkaart opgestuurd. Indien de simkaart niet aangekomen is, kan er altijd een nieuwe simkaart aangevraagd worden.
    Ik raad u aan uw e-mails van Simpel goed terug te kijken, om te zien of er niet per abuis een dubbele bestelling is geplaatst.
    Helaas kan ik dit niet voor u doen, omdat ik hiervoor meer gegevens moet hebben.

Ik raad u daarom aan om, na het uitzoeken van de e-mails, contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan voor u kijken of het gaat om een dubbele order, waardoor de betaling "niet terug te vinden is".

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

K.M.
    Kijk en dit bedoel ik.. elke medewerker simpel
    Schuift het door naar een ander.. ik heb maar 1 mail gehad van jullie en dat was nadat ik de betaalbewijs naar jullie had verstuurd..

Ik vind het wel heel slecht dat iemand die dit moet oplossen zon reactie plaatst op klachtenkompas. Maar goed.. je hebt meer informatie nodig om het te zoeken.. Dit is mijn ordernummer s610625682 en kijk maar in het systeem hoeveel mailtje jullie hebben verstuurd en hoe vaak ik heb gebeld.. dit wordt niet opgepakt
    K.M.
    En ik heb meer dan 10 x contact gehad met de klanten service en elke keer zeggen ze dat ze het gaan oplossen en dat ik "vandaag" gebeld wordt.. maar nee wacht nog steeds op jullie telefoontje en op mijn simkaart.. ik raad mensen echt Af om bij simpel een abonnement te nemen.. ze zijn wel goedkoop maar service kennen ze niet.. terugbellen kan niet.. een simkaart waar je recht op hebt krijg je gewn niet. en hele bijdehande medewerker die je aan de lijn krijgt. ik ben benieuwd hoe ze dit gaan doen
    K.M.
    Vandaag 11-11-2016 weer contact gehad met simpel om mijn abonnement op te zeggen omdat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen en ze nog steeds niet terug hebben gebeld.. ik kreeg te horen dat mijn aanvraag naar een speciale afdeling is gestuurd en dat zij er nu mee bezig zijn??? En dat het nu niet mogelijk om mijn abonnement op te zeggen??? Dit kan pas nadat zij het hebben afgerond.. ze hebben 7-11 de aanvraag doorgestuurd.. ben nog steeds niet gebeld of gemaild heel frustrerend dit..
    Beste KM,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat ik zojuist ook gereageerd heb op een andere melding van u.

Uw melding is inderdaad doorgestuurd naar een andere afdeling, omdat het voor de klantenservice niet mogelijk is om uw melding direct op te lossen.
    Zodra hierover meer bekend is, zal er contact met u opgenomen worden.

Ik wil u vragen om deze klacht te sluiten, zodat dit verder afgehandeld kan worden in uw andere melding. Dit zodat het wat overzichtelijker wordt wat er besproken is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

K.M.
    Klacht is niet opgepakt.. moet maar weer afwachten totdat ze iets "het hebben uitgezocht" en wordt daarna weer gebeld.. echt een onzin.. maar goed.. raad elke lezer af om klant te worden van simpel

K.M.

Ook een klacht indienen over Simpel?