Klacht Simpel: Simpel abonnement binnen 14 dagen annuleren.

Job de graaf

Ik heb besloten mijn simpel abonnement te annuleren. Het is vandaag 11-3-2015, en mijn bestelling is geplaatst op 4-3-2015. Dit is binnen de 14 dagen bedenktijd, dus ik heb hierbij het recht om dit kosteloos te annuleren.

Bij privé-informatie heb ik alle benodigde gegevens genoteerd.

Met vriendelijke groeten,
Job de Graaf

Ik wil graag dat mijn contract kosteloos wordt geannuleerd, en dat ik eventueel de reeds betaalde kosten terug zou kunnen krijgen.
Indien u te laat reageert (wanneer de 14 dagen bedenktijd verstreken zijn) ga ik er natuurlijk nog steeds vanuit dat ik het recht heb om het contract te annuleren.

Simpel
    Beste meneer de Graaf,Wat jammer om te horen dat u besloten hebt uw bestelling te annuleren!
    Ik zal dit voor u regelen, en nadat dit is doorgevoerd ontvangt u nog een extra, automatische bevestiging per e-mail. U kunt ons overigens gewoon bereiken via het contactformulier op onze website, telefonisch of u kunt antwoorden op het e-mailadres waarvan u de bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen.
    Wij hopen u wellicht in de toekomst nog als nieuwe klant te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Job de graaf
    Hartelijk bedankt voor de reactie binnen 1 dag. Ik zou graag willen weten hoelang het duurt voordat de bestelling wordt geannuleerd. Het liefst vandaag nog in verband met bereikbaarheid.Vriendelijke groet,
    Job de Graaf
    Simpel
    Beste meneer de Graaf,Uw bestelling is geannuleerd.
    Ik hoop uw hiermee voldoende geinformeerd te hebben,Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?