Klacht Simpel: Simpel blokkeert mijn mobiele internet

Said

Ik heb een zakelijke ABO bij simpel met deze nr 0613770385 voor 2 jr alles onbeperkt bellen sms'en internetten altijd problemen de laatste tijd word ik vaak geblokkeerd en krijg ik een mail je bent boven de limiet maak € 100 over en voorkom de blokkade als ik ze bel en vertel dat ik alles onbeperkt heb ja sorry fout van het systeem en op 13-1-2014 kon ik niet internetten had ik ze gebeld 3 x geen storing geen werkzaamheiden bij mij in de buurt geen blokkade maar ze kunnen de probleem niet zeggen op 14-1-2014 in de ochtend had ik weer gebeld een beetje grove taal gebruikt nog niet eens 3 min deed mijn internet weer en krijg netjes een email Gebruikslimiet Deblokkade terwijl ik een onbeperkt bundel heb..............dit is die email .....
We hebben je aanbetaling wegens snel oplopende kosten ontvangen. De blokkade voor uitgaande gesprekken is daarom verwijderd.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijk groet,

Simpel Klantenservice

Ik heb nog de contract tot 5 mei 2014 en ik wil eigenlijk deze contract beëindigen hoe moet ik het doen
Met vriendelijk groet

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.