Klacht Simpel: Simpel brengt onterecht kosten voor internetgebruik buiten de bundel in rekening.

Meilany

Ik ben een nieuwe klant bij Simpel (overgestapt van Telfort) en Simpel wil me nu extra kosten voor internetgebruik in rekening brengen buiten de bundel.
Ik kreeg dus op gegeven moment SMS-bericht dat mijn internetbundel 100% verbruikt is en er werden me toen een MB-aanvullers aangeboden. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt en dat wil ik ook niet want ik heb nog andere internet tot mijn beschikking maar toch wordt er nu €40 euro in rekening gebracht voor internetgebruik buiten de bundel. Dit is niet correct want ik heb dus absoluut geen gebruik gemaakt van MB-aanvullers, ik ben niet ingegaan op de SMS MB-aanvuller aanbiedingen en dit weet ik 100% zeker.

Deze kosten terugdraaien en het probleem oplossen zodat er geen kosten in rekening worden gebracht als de Internetbundel op is gebruikt. Bij Telfort gaat dit ook altijd goed.

Meilany
    Simpel reageert gewoon niet op mijn klacht?? Wat een slecht bedrijf zeg. Dat is dan 1 keer nooit weer, gewoon weer terug naar Telfort dus...
    Meilany
    Gisteren stond hier een reactie van Simpel, waarom is deze vandaag niet meer zichtbaar ik wilde er op antwoorden? Dit schreef Simpel gisteren:

"Bedankt voor uw bericht. Aller eerst mijn excuses voor de verlate reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u buitenbundelkosten heeft gemaakt. Aan de hand van de opgegeven klantgegevens kan ik geen hoge factuur vinden. Om u zo goed mogelijk te helpen, ontvang ik graag de klantgegevens waar uw vraag over gaat. Ik zal u zo snel mogelijk helpen. Met vriendelijke groeten, Astrid Simpel"

Mijn antwoord hierop is dat het gaat over de hoge buitenbundel internetkosten tijdens verbruiksperiode 27-december tot 27-januari. Deze staat nog niet bij facturen en is momenteel sinds een paar dagen inmiddels niet meer zichtbaar bij actueel verbruik omdat net de nieuwe verbruiksperiode al is ingegaan. Voor u als provider zou het factuurperiode 27-december tot 27 januari wel zichtbaar moeten zijn!

Ik wacht op uw oplossing!
    Meilany
    ps. Of had u - Simpel - de reactie prive aan me gestuurd en is ie daarom hier niet zichtbaar?
    Meilany
    Ik heb zojuist een privebericht gestuurd met Screenprint van alle gegevens.

Meilany
Ik ga een nieuwe klacht plaatsen, de reactie van Simpel op mijn klacht slaat nergens op en ze proberen me €40 afhandig te maken voor een paar honderd luttele MB's.

Ook een klacht indienen over Simpel?