Klacht Simpel: simpel brengt services in de rekening die niet worden verstrekt.

Natalia een ongelukkige klant

Ik ben al een paar jaar een klant van Simpel.nl Ik was altijd refreshments tot dat ik mijn laatste vaktiur had ontvangen. Gisteren heb ik een factuur ontvangen met het bedraag die 60 euro hoger is dan normaal. Ik keek naar de specificatie en het bleek dat de kosten zijn voor het gebruik van internet in het buitenland. Ik ben wel in het buitenland geweest maar internet verbinding had ik daar niet gehad (niet eens soms, helemaal niet) zoals vele keren daarvoor. Ik dacht altijd dat ik helemaal geen "internet voor het buitenland in mijn paket. De vraag is waarom moet ik ineens voor de services betalen die ik nooit gebruikt heb en noit er iets van wist? Ik heb met Simpel gebeld, werd geadviseerd om een email met mijn klacht te sturen. Gedaan. Vervolgens krijg ik een antwoord dat zij niet kunnen zien/checken of mijn telefoon iets internet heeft gebruikt en ik een bedraag (waarmee ik niet eens ben) moet toch betalen anders wordt mijn telefoon geblokkeerd (!!!) Sorry, ik zou nooit een klant blijven bij een bedrijf die kosten in de rekening brengt voor de services die nooit werden verstrekt. Ik was blij met Sompel, maar deze situatie slaat helemaal beregend op. Ik vraag me af: wat moest mijn telefoon doen (terwijl ik dat niet wist) om binnen een paar dagen internet hebben gebruikt voor 60 euro?

Naar een andere service aanbieder overstappen.

Simpel
    Beste NM Koveshnikova,

Bedankt voor uw reactie.

Op 27-12-2016 heeft Simpel u een e-mail gestuurd met de uitleg en bevindingen van de technische dienst betreffende het internetgebruik.

Ik ga er vanuit dat hiermee de onduidelijkheden zijn weggenomen.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u te allen tijde contact opnemen via het contactformulier op de website of op werkdagen van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 via het telefoonnummer:
    088 100 5757 (normaal tarief).

Remco

Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?