Klacht Simpel: Simpel erg langzaam met internet

P

Mijn internet is erg langzaam dat bij mij abonnement zit. Een willekeurige pagina laden duurt zo lang dat ik het maar niet meer doe als ik geen wifi heb.

Bij meerdere (randstad) locaties proberen geeft Speedstest maximaal aan 0,48 Mbit/s i.p.v. de geadverteerde 14,4 Mbit/s aan. Ook upload is ongeveer een factor 30 lager.

Het internet op mijn werkmobiel is veel sneller op dezelfde locaties. Ik heb de simkaart wel eens verwisselend. Maar het ligt duidelijk aan het abonnement en niet aan de telefoons zelf.

Dat internet een stuk sneller wordt, indien dit niet mogelijk is wil ik graag van mijn abonnement af.

Geachte klant,

Wat vervelend om te lezen dat u geen goede internetverbinding ervaart, mijn excuses hiervoor. Hier kunnen verschillende dingen de oorzaak van zijn. Ik ga uw melding uitzoeken zodat we u zo spoedig mogelijk kunnen helpen met een oplossing.
    Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Simpel klantenservice
    Best simpel,

Klacht loopt nu al tijd, wat hebben jullie inmiddels allemaal uitgezocht en uitgesloten? Ik heb namelijk nog niets vernomen en de snelheid is nog steeds traag. Ik vermoed dat er technisch niets aan de hand maar dit gewoon het beste is wat jullie kunnen bieden qua snelheid. Daarom wil ik graag mijn abonnement beëindigen. Ik heb geen gratis telefoon oid dus dat zou geen probleem moeten zijn zou ik zo zeggen.

mvg

Mvg
    Geachte klant,

Van mijn collega heb ik begrepen dat er telefonisch contact heeft plaatsgevonden en dat het probleem is verholpen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Anna van Dijck
    Beste Anna,

Er is geen telefonisch contact geweest en het probleem is niet verholpen. Mijn internet is nog steeds veel te traag. Nogmaals, daarom wil ik graag mijn abonnement beëindigen (zoals ik 2 weken geleden ook al duidelijk aangaf), Kunnen we een einddatum afspreken dan kan ik een nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud.

Groeten

Ook een klacht indienen over Simpel?