Klacht Simpel: Simpel gaat niet in op klacht - onbereikbaar

Klachtnummer
# 19282
Gebruiker
JKR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via diverse forums een e-mail adres gevonden van Anna van Dijck van Simpel. Na aanleiding op een schrijven van mij en een naar mijn inziens niet al te nette reactie van de klantenservice haar een e-mail gestuurd op 10-1-2013. Hierop nog geen antwoord gehad.

Aangezien de aanmaningen blijven komen en ik via mail geen antwoord ontvang, en bellen geen optie is aangezien ik dat al gedaan heb en ze feitelijk onbereikbaar zijn wil ik hier mijn klacht neerzetten. Helaas ik heb ik hier niet de ruimte voor de volledige omschrijving.

De oplossing

Ik wil gewoon dat er met mij contact wordt opgenomen om dit op te lossen. Via het e-mail adres anna@simpel.nl heb ik nog geen reactie, zelfs geen lees- en ontvangstbevestiging ontvangen. De mail kwam niet terug als zijne onbestaand, dus het moet wel aangekomen zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?