Klacht Simpel: simpel gratis half jaar abbonement

Klachtnummer
# 60494
Gebruiker
shike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden heb ik een contract met simpel afgesloten voor twee jaar. De actie was dat je dan een half jaar geen abonnement kosten hoefde te betalen na deze periode. Ondanks verbindingsproblemen en het niet willen leveren van een vervangende sim kaart nadat mijn telefoon met sim gestolen was heb ik het volgehouden. Een half jaar geen abbonement skosten te hoeven betalen scheelt toch een hoop geld. Tot mijn verbazing bleef na deze twee jaar mij rekening bijna gelijk. Navraag bij simpel blijkt dat de korting alleen voor de belminuten geld.
Het zal gerust in de kleine letters van de voorwaarden zijn aangegeven. Dit was mij dat ik het contract afsloot niet duidelijk, ik voel mij door simpel misleid.

De oplossing

zoals in de advertentie wordt vermeld of in ieder geval wordt gesuggereerd. Een half jaar geen abonnement betalen voor het hele bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen