Klacht Simpel: Simpel kan volledige diensten SMS niet leveren en kan probleem bij klant niet oplossen na verzoek.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443666
Gebruiker
A Bakker jr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Provider kan sms service niet actief krijgen en na 4 maanden steggelen is na 2 jaar het contract afgelopen. Klant heeft dus 4 maanden lang niet volledig gebruik kunnen maken van diens services. Klant betaald laatste 2 facturen niet ter compensatie.

De oplossing

Compensatie in de vorm van 2 maanden abonnement (20 euro) en kwijtschelding incassokosten (2x 15 euro).

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A Bakker jr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Om "Simpel" van te worden deze reactie. Er is 2 maal uitbundig onderzoek door jullie uitgevoerd en dit heeft het probleem niet opgelost (kan nog steeds geen sms'jes ontvangen). Vervolgens heb ik aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in jullie als provider en mijn contract wil opzeggen. Dit kon niet volgens Simpel en vervolgens ben ik overgestapt naar Youfone (waar ik nu een tevreden klant ben). Deze provider heeft geen problemen met de sms.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen