Klacht Simpel: Simpel kan volledige diensten SMS niet leveren en kan probleem bij klant niet oplossen na verzoek.

A Bakker jr

Provider kan sms service niet actief krijgen en na 4 maanden steggelen is na 2 jaar het contract afgelopen. Klant heeft dus 4 maanden lang niet volledig gebruik kunnen maken van diens services. Klant betaald laatste 2 facturen niet ter compensatie.

Compensatie in de vorm van 2 maanden abonnement (20 euro) en kwijtschelding incassokosten (2x 15 euro).

A Bakker jr
Om "Simpel" van te worden deze reactie. Er is 2 maal uitbundig onderzoek door jullie uitgevoerd en dit heeft het probleem niet opgelost (kan nog steeds geen sms'jes ontvangen). Vervolgens heb ik aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in jullie als provider en mijn contract wil opzeggen. Dit kon niet volgens Simpel en vervolgens ben ik overgestapt naar Youfone (waar ik nu een tevreden klant ben). Deze provider heeft geen problemen met de sms.

Ook een klacht indienen over Simpel?