Klacht Simpel: SIMPEL maakt de fouten en sluit jou ervoor af

Klachtnummer
# 305359
Gebruiker
Kees Ouwelant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Simpel maakt een fout, laat mij daardoor buiten de bundel bellen voor 30 cent per minuut en voor een bedrag van 50 euro en wil dat ik die 50 euro overmaak zodat zij die op volgende facturen kunnen verrekenen. zij gaan er gemakshalve maar vanuit dat iedereen ook met een kleine aow uitkering op dat moment 50 euro heeft liggen om hun fout te herstellen

Gewenste oplossing

drie maanden gratis abonnement en alle voorgaande rekeningen kwijt. als je een bedrag niet intern kunt verrekenen klopt je boekhoud programma niet of iets anders maar dan sluit je iemand niet af, vooral niet als de fout bij jezelf ligt zoals me gestuurd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen