Klacht Simpel: Simpel stuurt geen simkaart volgens hun, maar ik heb hem in huis

Klachtnummer
# 376951
Gebruiker
Dr Ir A.W. Willemse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik mijn simkaart van Simpel. Nieuwe abonnement, nieuw nummer. Niet te activeren. Blijkt dat volgens Simpel er nog geen kaart verstuurd is. Raar, want hij ligt hier voor me, inclusief welkomstbrief. We gaat het uitzoeken, u hoort nog van ons. Wanneer? Hopelijk voor het eind van de week meneer. Ho even, we gaan het nu oplossen, anders einde abonnement. Niks aan te doen, ik stuur het door. Lekker daar bij Simpel. De bedrijfsnaam zegt genoeg, je zou het er van worden. Ik voel nu al nattigheid: Simpel, los het op! Nu!

De oplossing

Of vandaag reactie, of abonnement opzeggen. Dit voelt namelijk nu al heel slecht. Zo simpel is het.

1 reactie

  1. Auteur
    Dr Ir A.W. Willemse
    Datum
    Na een dag werd het probleem opgelost.

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen