Klacht Simpel: Simpel zegt iets op en houdt mijn geld!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375227
Gebruiker
Simpel=niet-netjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Provider Simpel stopt met de prepaid dienst. Ze storten echter je beltegoed niet terug.
Je moet je beltegoed opmaken en anders vervalt het. Er staat nogal wat geld op en ik krijg dat ook niet opgebeld voor 1 augustus.
Heel vreemd dat zij het eenzijdig opzeggen en je geld houden. Niet netjes. Wat kan ik hier tegen doen?

De oplossing

Mijn geld terug geven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simpel=niet-netjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Simpel zegt dat terugstorten van mijn beltegoed niet mogelijk is. Dat is natuurlijk onzin, mijn bankrekeningnummer is bij ze bekend en anders zo nogmaals te geven. Het is onwil van Simpel en een wel heel onsympathieke manier van extra geld “binnenhalen”. Simpel zegt de Prepaid op en niet ik! “Goed”verdienmodel zo!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen