Klacht Simpel: Simpel zijn pure oplichters. Ze adverteren om de goedkoopste te zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 321069
Gebruiker
Julien76
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kreeg een bericht dat mijn bundel bijna op was. Nu moest ik nog maar 1 dag tot nieuwe bundel dus vond ik het zonde om voor 5 euro 500 mb aan te schaffen omdat je de overgebleven mb niet mee kan nemen. Nu heb ik die laatste dag nog 333 mb buiten mijn bundel gebruikt en dat gaat mij dus 50euro extra kosten.
Ik vind dit pure oplichterij

De oplossing

Deze te hoge kosten niet meer toelaten of als je mb overhoud dat je deze mee kan nemen naar de volgende maand. Ik kan wat ik over heb toch ook niet meer terugverkopen aan simpel voor €12,50 per 100mb???
En ik wil dat ze een normale prijs rekenen voor de 333mb die ik extra gebruikt heb en niet 50 euro? 5 euro komt meer in de buurt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simpel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julien76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen