Opgelost door Simpel: Slecht bereik op werkplek

Alex

Ik heb een sim-only abonnement bij Simpel. Die gebruik ik voor 90% op m'n werk om daar te sms-en en mobiel bereikbaar te zijn. Het bereik is daar echter zeer slecht en ik heb dit gemeld bij Simpel. Zij hebben dit uitgezocht en hebben mij meegedeeld dat het bereik inderdaad "matig" is. Als ze zelf zeggen matig, dan kan je aannemen dat het gewoon slecht is. Regelmatig valt de verbinding helemaal weg, waardoor ik niet kan sms-en/bellen/gebeld worden. Ik heb gevraagd of mijn abonnement ontbonden kon worden. Dit blijkt echter alleen mogelijk te zijn als het bereik thuis niet voldoende is. Wat een onzin; het idee van een mobiele telefoon is juist dat je ook buitenshuis kan bellen.
Ik heb deze klacht eerder ingediend, maar toen is er niet gereageerd. Door de vakantieperiode? Vandaar dat ik hem nogmaals indien.

Opzeggen abonnement met nummerbehoud.

Simpel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Alex
    Simpel heeft telefonisch contact opgenomen en toegezegd dat de overstap alsnog mogelijk is. Inmiddels is dit ook geregeld.

Alex

Ook een klacht indienen over Simpel?