Klacht Simpel: Slechte klantenservice

Jofeetje

Wacht nu al ruim een week op mijn nieuwe sim-kaart die ik bij Simpel heb besteld en volgens hun site sturen zij deze binnen 2 werkdagen op maar nee dus. Niks geen service om dit persoonlijk te melden aan je.
Heb de klantenservice al 3 x moeten bellen en elke keer komen ze met een ander verhaal. Eerst was er een storing bij het maken van sim-kaarten, maar ze waren druk bezig deze te verhelpen. Tijdens het 2e gesprek gaf ik aan dat toen er al 5 werkdagen voorbij waren dat ik van de bestelling af wou, maar dat kon niet meer omdat de kaart al was aangemaakt. Bij het 3e telefoontje naar de klantenservice vertelden ze opeens dat er een administratieve fout gemaakt wat mijn sim-kaart betrof en daarom nog steeds deze niet konden versturen, terwijl ze in dat eerste gesprek zeiden dat de kaart al was aangemaakt en het snel in orde zou komen. Gisteren nog gebeld naar hun en kunnen me nog steeds niet duidelijk uitleggen waarom ik de sim-kaart nog steeds niet heb ontvangen. Te simpel voor woorden.

fatsoenlijke service voor wat betreft
een mailbevestiging dat je een nieuwe sim-kaart hebt besteld met een bestelnummer.
als er een fout wordt gemaakt dit dan melden aan je klant.
snellere communicatie onderling op het kantoor van Simpel zodat wachttijden aan de telefoon worden verkort (nu wordt er ouderwets naar een andere afdeling gelopen)
personeel meer bijscholen cq opleiden als het om klachtafhandeling gaat.
Meer service verlenen als een klant met spoed vraagt dit op te lossen en niet een afwachtende, vragende houding aan te nemen.

Simpel
    Geachte klant,Allereerst mijn excuses voor de vertraging.
    Ter compensatie van het ongemak zullen wij de kosten voor de nieuwe simkaart geheel crediteren. Op uw aankomende factuur wordt dit bedrag in mindering gebracht.
    Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,Simpel klantenservice

Ook een klacht indienen over Simpel?