Klacht Simpel: SMS aan 6040

Klachtnummer
# 119316
Gebruiker
Jack
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 en 14 juni zijn 32 sms-jes via de telefoon van mijn zoon verzonden naar 6040. De berichtjes bevatten een onduidelijke tekst, die je niet zomaar verzint. Deze sms-jes zijn niet actief verzonden, het lijkt dat de telefoon gehacked is of iets dergelijks. Aangezien 6040 een betaald nummer is krijg ik hier ook nog een rekening van.
Ik heb deze klacht al gemeld bij Simpel, maar de klacht is eenvoudigweg afgewezen.

De oplossing

Ik wil graag dat de kosten voor deze betaalde sms-jes, die niet actief verstuurd zijn, gecrediteerd worden.
Ook zou ik graag zien dat nummer 6040 totaal geblokkeerd wordt. Hier zijn al meer klachten over geweest.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste Jack,

    Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend is. Ik wil u adviseren om premium sms-diensten op uw persoonlijke pagina MijnSimpel te blokkeren, en tevens te onderzoeken welk bedrijf de dienst van 6040 aanbiedt zodat u deze kunt stoppen. Wij zullen de kosten eenmalig vergoeden, en hopen dat we u hiermee naar tevredenheid van dienst kunnen zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen