Klacht Simpel: SMS aan 6040

# 119316
Jack

Op 13 en 14 juni zijn 32 sms-jes via de telefoon van mijn zoon verzonden naar 6040. De berichtjes bevatten een onduidelijke tekst, die je niet zomaar verzint. Deze sms-jes zijn niet actief verzonden, het lijkt dat de telefoon gehacked is of iets dergelijks. Aangezien 6040 een betaald nummer is krijg ik hier ook nog een rekening van.
Ik heb deze klacht al gemeld bij Simpel, maar de klacht is eenvoudigweg afgewezen.

Ik wil graag dat de kosten voor deze betaalde sms-jes, die niet actief verstuurd zijn, gecrediteerd worden.
Ook zou ik graag zien dat nummer 6040 totaal geblokkeerd wordt. Hier zijn al meer klachten over geweest.

Simpel
    Beste Jack,

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend is. Ik wil u adviseren om premium sms-diensten op uw persoonlijke pagina MijnSimpel te blokkeren, en tevens te onderzoeken welk bedrijf de dienst van 6040 aanbiedt zodat u deze kunt stoppen. Wij zullen de kosten eenmalig vergoeden, en hopen dat we u hiermee naar tevredenheid van dienst kunnen zijn.

Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?