Klacht Simpel: SMS berichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160618
Gebruiker
Janneke
Datum
7 reacties

Details

De klacht

ik heb voor een paar hondert euro aan smsjes gehad er kwamen altijd vier getallen inbeeld wist niet wat het was en verwijderde ze elke keer

De oplossing

heb gemeld aan Simpel dat ik het niet eens ben met de afschrijvingen hebben er ruim een maand overgedaan voor ik weer bericht kreeg met de mededeling dat ze er niks aan doen

7 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

    Vervelend om te lezen dat u deze sms'jes heeft ontvangen. Ik ga uw melding uitzoeken. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen,

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

    U bent per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van uw melding. De premium-smsdienst is voor u geblokkeerd en de kosten van de maanden januari en februari 2016 hebben wij voor u gecrediteerd.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zal uw melding dan ook sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  3. Auteur
    Janneke
    Datum
    Januarie en Februarie heb ik zelf teruggeboekt
  4. Auteur
    Janneke
    Datum
    Simpel heeft nog niets gedaan Januarie en Februarie heb ik zelf nog terug kunnen boeken ( toen ik er achter kwam van de afschrijvingen
  5. Auteur
    Janneke
    Datum
    ik zou graag zien dat ze mij tegemoed komen om een half jaar te vergoeden
  6. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

    Ik kan begrijpen dat u graag alle gemaakte kosten vergoed wil hebben. Echter zijn wij van mening dat u zelf verantwoordelijk bent voor deze gemaakte kosten. U heeft op 20 augustus 2015 via uw persoonlijke pagina Mijn Simpel de premium sms-diensten zelf geactiveerd. Wij gaan er dan ook vanuit dat u bewust deze keuze heeft gemaakt. Wanneer u zelf contact legt met een premium sms-dienst is dit immers vaak gebonden aan een betaald abonnement, wat ook bij u het geval is geweest. Uit coulance hebben wij reeds twee maanden vergoed en wij zullen dan ook geen extra maanden meer vergoeden.

    Ook hebben klanten van Simpel altijd de mogelijkheid om hun kosten onder controle te houden door middel van het Plafond en het blokkeren van premium sms-diensten. De verantwoordelijk voor het instellen van het Plafond en de blokkade op premium sms-diensten ligt echter wel bij de klant zelf.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en ga derhalve uw melding sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Casper

    Simpel
  7. Auteur
    Janneke
    Datum
    ze zijn niet van plan om mij verder tegemoed te komen
    heb mijn abonnement opgezegt maar hebben er toch weer geld afgeboekt wat doe ik hier aan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen