Klacht Simpel: SMS berichten

Janneke

ik heb voor een paar hondert euro aan smsjes gehad er kwamen altijd vier getallen inbeeld wist niet wat het was en verwijderde ze elke keer

heb gemeld aan Simpel dat ik het niet eens ben met de afschrijvingen hebben er ruim een maand overgedaan voor ik weer bericht kreeg met de mededeling dat ze er niks aan doen

Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

Vervelend om te lezen dat u deze sms'jes heeft ontvangen. Ik ga uw melding uitzoeken. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen,

Arjen

Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

U bent per e-mail geïnformeerd over de uitkomst van uw melding. De premium-smsdienst is voor u geblokkeerd en de kosten van de maanden januari en februari 2016 hebben wij voor u gecrediteerd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zal uw melding dan ook sluiten.

Alan

Janneke
    Januarie en Februarie heb ik zelf teruggeboekt
    Janneke
    Simpel heeft nog niets gedaan Januarie en Februarie heb ik zelf nog terug kunnen boeken ( toen ik er achter kwam van de afschrijvingen
    Janneke
    ik zou graag zien dat ze mij tegemoed komen om een half jaar te vergoeden
    Beste mevrouw Beld-Veenkamp,

Ik kan begrijpen dat u graag alle gemaakte kosten vergoed wil hebben. Echter zijn wij van mening dat u zelf verantwoordelijk bent voor deze gemaakte kosten. U heeft op 20 augustus 2015 via uw persoonlijke pagina Mijn Simpel de premium sms-diensten zelf geactiveerd. Wij gaan er dan ook vanuit dat u bewust deze keuze heeft gemaakt. Wanneer u zelf contact legt met een premium sms-dienst is dit immers vaak gebonden aan een betaald abonnement, wat ook bij u het geval is geweest. Uit coulance hebben wij reeds twee maanden vergoed en wij zullen dan ook geen extra maanden meer vergoeden.

Ook hebben klanten van Simpel altijd de mogelijkheid om hun kosten onder controle te houden door middel van het Plafond en het blokkeren van premium sms-diensten. De verantwoordelijk voor het instellen van het Plafond en de blokkade op premium sms-diensten ligt echter wel bij de klant zelf.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en ga derhalve uw melding sluiten.

Casper

Janneke
    ze zijn niet van plan om mij verder tegemoed te komen
    heb mijn abonnement opgezegt maar hebben er toch weer geld afgeboekt wat doe ik hier aan

Janneke

Ook een klacht indienen over Simpel?