Klacht Simpel: Telefoon defect maar 3 weken vervroegd opzeggen mag niet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 339077
Gebruiker
Telefoon85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn 2-jarig contract bij Simpel loopt tot 11-01-2019.
Mijn mobiel is gisteren in het water gevallen en doet helemaal niets meer. Ik wil een nieuwe kopen icm een abonnement bij Hollands Nieuwe.
Ik heb gevraagd aan Simpel of ik mijn nummer mee kan nemen omdat mijn contact al over 3 weken afloopt.
Dit is ONMOGELIJK bij Simpel: "contract is contract, mevrouw"!
Ik hoop dat het simkaartje in een ander toestel nog wel werkt, want anders moet ik 15 euro betalen voor een nieuw simkaartje, waarmee ik dan nog 3 weken kan bellen.
NOOIT MEER SIMPEL voor mij!

De oplossing

Dat mijn contract per direct wordt beëindigd en dat ik dan mijn nummer mee kan nemen naar Hollands Nieuwe.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Telefoon85
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contract wordt pas op de datum waarop contract stopt, beëindigd. Ik had juist gevraagd om per direct te beëindigen, maar daar werkt Simpel dus NIET aan mee!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen