Klacht Simpel: Ten onrechte verstuurde factuur van 112 euro.

Klachtnummer
# 252278
Gebruiker
kensja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Simpel heeft slecht bereik, kan er nauwelijks bellen vanuit huis. Ze geven slechte service bij overstap met nummerbehoud. De aanvraag is tot vijf keer toe afgewezen telkens door fouten in hun systeem.
En nu ik eindelijk weg ben, proberen ze openstaande maanden van abonnement alsnog in rekening te brengen twv 112 euro. Terwijl zij zelf hebben aangeven dat ik vrij ben om te gaan, omdat er sprake is van een slechte postcodedekking.

De oplossing

Creditfactuur en excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste kensja,

    Bedankt voor uw reactie.

    Ik vind het vervelend om te lezen dat er extra kosten in rekening zijn gebracht.

    Ik heb gezien dat u uw klacht ook via Klacht.nl heeft geplaatst.
    Zojuist heb ik u via diezelfde klacht een antwoord gestuurd.

    Bij deze sluit ik dan ook uw klacht op dit forum.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen