Klacht Simpel: Tergend langzame internet

Klachtnummer
# 161019
Gebruiker
Isuzu
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op website wordt geadverteerd met 3G internet. Ik ben al ruim een jaar abonnee, maar heb nog nooit 3G internet gehad. Internet hapert steeds of is zo langzaam dat je er weinig aan hebt.

De oplossing

Internetsnelheid oplossen of stoppen abonnement.

2 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer Ty,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te horen dat u geen goede verbinding kunt maken met het 3G internet. Ik ga uw melding in behandeling nemen, zodat we u verder kunnen helpen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer Ty,

    We hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken maar dit is niet gelukt. Er is daarom een email naar u gestuurd met daarin een verzoek zodat wij u verder kunnen helpen om het probleem op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen