Klacht Simpel: teveel betaald en afgesloten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 163948
Gebruiker
miertje
Datum
5 reacties

Details

De klacht

8-4-2016 afgesloten, gebeld met simpel volgens hun had ik rekeningen open staan, maar het abonnement was 9,50 en betaalde 15,00 dus betaalde teveel. We betaalde ze zelf omdat ze zelf 24,50 van de rekening afschreven en de telefoon werd voor de rest niet gebruikt ,dus omdat we niet op de persoonlijke pagina kan komen kunnen we niet zien wat er wordt verbruikt .Vrijdag gebeld en zou het uitgezocht worden en dan zou ik aangesloten worden als ik gelijk had, maar maandag gemaild verschillende keren en kopien van de betalingen nu hebben we al 5 mensen gehad die het uitzoeken .Nu zijn we weer aangesloten, na 6 dagen en beweren dat het geld op de verkeerde rekening is gestort. We hebben geprobeerd of we van het contract of kunnen komen maar dat kan niet, want ik vind het contractbreuk van simpel , ik ben geen wanbetaler, heb zelfs teveel betaald, en er kan geen excuses vanaf. Mijn man is hartpatiënt dus telefoon is voor nood.

De oplossing

graag het contract verbreken want jullie zijn erg onbetrouwbaar, jullie hebben me vrijdags afgesloten ,ondanks dat er betaald is , mijn vaste telefoon was door storing ook uitgeschakeld , fijn als je pijn op de borst heb en een dokter nodig heb . Dus dat is onze oplossing.

5 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat u afgesloten was. Ik neem uw melding in behandeling. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel
  2. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw,

    U heeft inmiddels contact gehad met mijn collega over deze kwestie. Ik ga er zodoende vanuit dat het probleem hiermee is opgelost.
    Ik zal deze melding dan ook sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Arjen

    Simpel
  3. Auteur
    miertje
    Datum
    Ik vind het niet goed afgehandeld want we hebben.iedere maand geld over grmaakt naar een rekening van.simpel wat simpel.opgegeven heeft wat volgens hun is niet aangekomen later word er gezegd dat die bedragen zijn.terug gestort maar zie niets op mijn rekening hiervan dat ik afgesloten ben geweest hoor ik niets van ondanks dat er betaald is
  4. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste mevrouw Van der Zwaan,

    Ik heb begrepen dat u contact gaat opnemen met uw bank om het betaalverkeer in te zien. Wij horen het graag zodra we nog iets voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Alan

    Simpel
  5. Auteur
    miertje
    Datum
    NIET OPGELOST ZIJN MET ANDERE STAPPEN BEZIG .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
miertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen