Klacht Simpel: teveel betaald en afgesloten
Details
De klacht
8-4-2016 afgesloten, gebeld met simpel volgens hun had ik rekeningen open staan, maar het abonnement was 9,50 en betaalde 15,00 dus betaalde teveel. We betaalde ze zelf omdat ze zelf 24,50 van de rekening afschreven en de telefoon werd voor de rest niet gebruikt ,dus omdat we niet op de persoonlijke pagina kan komen kunnen we niet zien wat er wordt verbruikt .Vrijdag gebeld en zou het uitgezocht worden en dan zou ik aangesloten worden als ik gelijk had, maar maandag gemaild verschillende keren en kopien van de betalingen nu hebben we al 5 mensen gehad die het uitzoeken .Nu zijn we weer aangesloten, na 6 dagen en beweren dat het geld op de verkeerde rekening is gestort. We hebben geprobeerd of we van het contract of kunnen komen maar dat kan niet, want ik vind het contractbreuk van simpel , ik ben geen wanbetaler, heb zelfs teveel betaald, en er kan geen excuses vanaf. Mijn man is hartpatiënt dus telefoon is voor nood.De oplossing
graag het contract verbreken want jullie zijn erg onbetrouwbaar, jullie hebben me vrijdags afgesloten ,ondanks dat er betaald is , mijn vaste telefoon was door storing ook uitgeschakeld , fijn als je pijn op de borst heb en een dokter nodig heb . Dus dat is onze oplossing.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.