Opgelost door Simpel: Valse aanbieding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153900
Gebruiker
Arnold
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Choozze stimuleert gebruikers van het Zero abonnement om over te stappen naar Simpel met de belofte dat je 20 euro terug krijgt als je vóór 21 februari overstapt. Simpel heeft de zaak echter zo ingesteld dat je niet eerder kunt overstappen dan 22 februari. Ik heb Choozze hierop gewezen en die geven aan dat dit niet zou mogen en vragen me contact met Simpel op te nemen. Als ik dit bericht via Simpel contactpagina invoer en op verzenden druk, verschijnt "De gekozen pagina bestaat niet meer".

De oplossing

Het nakomen van de belofte: de toegezegde 20 euro betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer Bos,

    Het gaat in dit geval niet om de ingangsdatum, maar om de besteldatum van uw abonnement. Indien u de aansluiting voor 22 februari heeft geregeld, doet u mee met onze cashback-actie voor Choozze klanten. Het is geen enkel probleem om het abonnement na 22 februari in te laten gaan.

    Mocht u nog verdere vragen hebben over deze actie, dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van de verkooplijn op 0800-1418 (gratis). Zij helpen u graag verder!

    Met vriendelijke groet,

    Casper

    Simpel
  2. Auteur
    Arnold
    Datum
    Het probleem bleek te ontstaan door onduidelijke informatie. Goed en snel gereageerd door Simpel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arnold
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen