Opgelost door Simpel: Valse aanbieding

Arnold

Choozze stimuleert gebruikers van het Zero abonnement om over te stappen naar Simpel met de belofte dat je 20 euro terug krijgt als je vóór 21 februari overstapt. Simpel heeft de zaak echter zo ingesteld dat je niet eerder kunt overstappen dan 22 februari. Ik heb Choozze hierop gewezen en die geven aan dat dit niet zou mogen en vragen me contact met Simpel op te nemen. Als ik dit bericht via Simpel contactpagina invoer en op verzenden druk, verschijnt "De gekozen pagina bestaat niet meer".

Het nakomen van de belofte: de toegezegde 20 euro betalen

Simpel
    Beste meneer Bos,

Het gaat in dit geval niet om de ingangsdatum, maar om de besteldatum van uw abonnement. Indien u de aansluiting voor 22 februari heeft geregeld, doet u mee met onze cashback-actie voor Choozze klanten. Het is geen enkel probleem om het abonnement na 22 februari in te laten gaan.

Mocht u nog verdere vragen hebben over deze actie, dan wil ik u adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van de verkooplijn op 0800-1418 (gratis). Zij helpen u graag verder!

Casper

Simpel
    Arnold
    Het probleem bleek te ontstaan door onduidelijke informatie. Goed en snel gereageerd door Simpel.

Arnold

Ook een klacht indienen over Simpel?