Klacht Simpel: valse garantie levering

Klachtnummer
# 150708
Gebruiker
koalaster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vorige week donderdag21jan heb ik ruim voor 23.30 een bestelling geplaatst. ik kreeg bevestiging dat het betaald was en dat het contract getekend was en de documenten ingeleverd waren. toch heb ik tot op de dag van vandaag dinsdag 26jan nog geen levering binnen. het product was op voorraad en hoefde niet eens geleverd te worden want zou opgehaald worden in een winkel. er staat heel duideljk op de site voor 23.30 besteld volgende dag in huis. dit is dus duideljk niet geval. bij de vraag hoe en wat werd ik afgesnauwd en werd er gezegd dat het niet haar probleem was zij er niks aan kon doen, het was druk en dan gebeurd dat het moest namelijk ook nog doorgezet worden naar de provider en door drukte kon dat allemaal niet. dat vind ikhet ergste dat er zo onbeleefd gereageerd werd. en niet meteen een melding gegeven van dooor drukte kan het langer duren dan is het echt geen ramp. maar zonder tegenbericht en nog snauwen ook nog bij de vraag hoe en wat vind ik toch wel heel erg apart.

De oplossing

een compensatie zou ik fijn vinden en wel zo netjes in de vorm van een waardebon ofzo. maar wil sws zeker een excuses hebben want vind dit echt heel onbeleefd

1 reactie

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Beste meneer Simons,

    Dat is inderdaad een vervelende gang van zaken, maar ik denk dat u uw klacht bij het verkeerde bedrijf heeft gemeld. Ik zie aan de hand van uw gegevens ook geen bestelling in ons systeem staan.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Casper

    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen